Skip to main content

Zásobování hygienickým materiálem


Zásobování hygienickým materiálem

optimalizace nákladů

Vstupní analýza spotřebního materiálu je základem k optimalizaci nákladů. Navrhneme vám ideální materiál a vytvoříme katalog na míru. Zajistíme případnou výměnu hygienických zásobníků.

Nedílnou součástí služeb pravidelného úklidu je i doplňování hygienických potřeb, podle skutečné potřeby zjištěné při provádění úklidových služeb, případně z vašich objednávek.

Cena za dodané hygienické potřeby jsou poté účtovány měsíčně zpětně spolu s cenou za provedené úklidové služby.

Zásobování probíhá na základě vstupní analýzy materiálů a je tak základem a podkladem k optimalizaci nákladů na úklidové služby, které využíváte. Po vstupní analýze vzniká návrh ideálních hygienických materiálů v podobě katalogu na míru. Součástí služby je pak zajištění případných výměn hygienických zásobníků.

Předmětem zásobování hygienickým materiálem jsou převážně čistící a úklidové prostředky, toaletní papír, ubrousky, papírové utěrky, mýdla, tablety do myčky, Jar, houbičky, prací prostředky, pisoárová sítka, dezinfekce, pytle do košů apod.

Kontrola a supervize je součástí měsíčního reportingu spotřeby materiálu připraveného přímo na míru v přehledném výstupu.


Papírové role

Vůně do pisoárů

Mýdlové náplně

toaletní papír

Odpadkové pytle

Papír na ruce


Pro detaily zásobování hygienickým materiálem volejte

Nebo pište

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.


Dokumenty ke stažení

Zajistíme úklid i ve Vaší kanceláři nebo firmě

Specializujeme se na úklid kanceláří v Praze, Středních Čechách, Brně, Ostravě, ale i v dalších městech a regionech.
Máme zkušenosti s úklidem firem i komerčních prostor.

Jak to probíhá?

3 rychlé kroky

1

Poptávku zadáte online

Popište nám Vaše prostory a poptávané služby

2

Obratem Vás kontaktujeme

V pracovní době Vám objednávku potvrdíme
do 60 minut.

3

Úklid následně začíná dle dohody

Jsme flexibilní, vše záleží na domluvě